2011-05-05 @ 16:24:48
Flera har ställt samma fråga så svarar på den här.

Anonym - Varför just en fyra rummare? :)

Egentligen sökte vi efter en 2a eller en 3a, men så fick T höra om denna 4a. Först tänkte jag det var onödigt att helst fara o kika, för vad skulle vi med en fyra till? Men sen så for vi o kika o båda kände att  den var bra, men jag var lite osäker om man kunde hitta bättre faktiskt? Så efter att ha bollat med T o familjen så kände både jag o T vi skulle ta den, sagt o gjort. Dessutom kostade den i många fall mindre än de som vi kikat på o haft högst upp på "vill ha listan", och i de fall där lägenheten var dyrare så handlade det om ca 50-70 euro. Dessutom fick man ha djur och det var inglasad balkong så Leo kan få vara med ut på den. :)

Nu när det är bestämt är jag ännu mera excited, tror det verkligen kommer att kännas som ett hem när det är så många rum o inte bara som en lägenhet! Roligast är att det kommer bli min och T's lägenhet denna gång, inte bara min. 



Lånad bild från google. Men lite i den stilen som på bilden tänkte jag (men inte stilen på pallen under spegeln) , less is more, och massa vitt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir säkert jättebra! ..me tanke på om den där rottweilern joinar familjen :)

2011-05-06 @ 12:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0