2011-05-26 @ 13:59:14
Jäklar vad nöjd jag blev med färgen. Är imponerad av att Jennie förstod vad jag menade när jag försökte förklara vad jag funderat på för färger, haha. Men blev super bra, jag var nog helt nöjd med färgen sist också, men nu! MUMS va snygg jag blev i den haha ;) Färgen blev kallare än sist o mer åt rågblond hållet men ändå inte riktit rågblond. Askblond-aktigt, typ ? :)

Nästa gång fundera jag faktiskt göra page..
Idag vågade jag inte som jag gissade ;) Men blev nog kortare o tunnare i alla fall, så känner mig nästan korthårig nu fast det kanske fo 5-10 cm, hehe ;)





Vad tycks??

Kommentarer
Postat av: Jessica

supersnyggt! men jag tycker du skall satsa på page!!

Jag klippte av 25cm för nån månad sen, och skönt var det :)

2011-05-26 @ 22:55:57
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0