2011-05-10 @ 17:35:43

Snyggingarna Emilia o Hanna. :)


Fina Heidi o sugrören jag köpte endast till henne ;) !


Jag och hanna tog hand om grillningen. Vi blev båda lika förvånade över att vi fick igång grillen och att maten gick att äta ;)


"lilla" famnhunden Elvis 35 kg.


Sanna var ny glad söt prick för mig, men vi kom bra överens! Gillade henne skarpt! :) Här i fonekön med Sanna, "mä oon kännissä missä sä oot?"


Heidi o Annu skakar lite rumpaaa på dansgolvet. ;)


Paus inne på damwc med chicas!


Haha typisk Johnny-bild. Nämen vi dansade loss på dansgolvet med honom o raggade på brudar ;)


Otroligt vackra Emilia o Moi skaka rumpaa på RnB sidan


Jag hade en toppen kväll, det var precis det jag behövde. Underbara tjejer som verkligen tog hand om en (inte att jag var för full utan hade haft en jobbig dag)! Ni är guldvärda!


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas ni hade en trevlig kväll :) Heidi ringd denna kväll och berättade att hon var hos dig & grilla. Så nämde att jag brukar läsa din blogg fast jag inte egentligen har den blekaste aning vem du är :) Men diggar din blogg och läser den gärna!

2011-05-10 @ 18:22:48
Postat av: Annu

Jo tack, det var riktigt lyckad kväll! :) Tycker själv det är rätt avkopplande att läsa någon helt främmandes blogg o ta lite distans till sitt eget liv o varag någon minut :) Roligt du gillar bloggen iaf.

2011-05-10 @ 19:00:48
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Jo 9-11 är perfekt då känner man sig fortfarande stadig på benen.. :) Ponnyn saknar dig, å han har fått massa vita hår på rumpan..?

2011-05-10 @ 20:33:19
URL: http://ramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0