2011-05-10 @ 12:07:23
Jag beställde hem ett par super nice skor från H&M. Har kollat på dem aplänge, men tyckt de sett lite för "plastic fantastic" ut o billiga ut, men tänkte att det var nersatta till ynka 15 euro, och man kan ju skicka tillbaka så vi får se nu då om de faller i smaken när de dimper ner i postlådan vecka 21. Klackhöjden är perfekt, 9 cm, så man kan gå läääänge utan att få ont i trampdynorna, och så passar de super bra till kjolen jag köpt o till mina (förhoppningsvis) bruna ben i sommar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina dom va! Alltid när jag är hemma och är sjuk så "råkar" jag klicka hem massa nytt.. Man har ju så mycket tid då :P

2011-05-10 @ 17:44:06
URL: http://ramell.blogg.se/
Postat av: Jessica

dom där finns i åbo h&m, å dom ser inte alls plastiga ut i verkligheten, jag prova dem till och med i dag! Så du kommer nog inte ångra dej ;)

2011-05-10 @ 20:13:27
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0