2011-05-28 @ 20:39:22
Hell no!! Sådant blir jag förbannad på!! Vi lever inte på 50-talet längre.. Thomas och jag står tillsammans vid spisen, o så tycker jag det ska vara. :) Fast idag stod jag ensam och han röjde ur lavoaren som stockade sig lite. ;) Fast lite dåligt samvete fick jag just när Thomas skämtade om att alla andras flickvänner hade bakat ngt de fick  bjuda på i skolan, o jag har inte gjort ngt.. Men vad kan jag att jag avskyra tt stå i köket ;)

Men maten vi gjorde idag blev faktiskt skit god,
nötkött + potatis + sallad + champinjonsås. Och nu ikväll blir det äpplen i ugnen med socker o kanel +  glass. MUMS! :)









Kommentarer
Postat av: Coquina

Mums, låter gott =)

2011-05-28 @ 21:16:02
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0