2011-05-09 @ 08:21:04
Känns så jäkla typiskt, nu är jag sjuk igen. Halsont för flera, snuvan o febern kom inatt. Hoppas verkligen jag blir bättre till i morgon, hatar att sjukskriva mig!

På fredag är det momis begravning
, känns fortfarande overkligt att hon inte finns längre. Jag tror när jag tar farväl av hennes lägenhet o det plockas ur den jag först kommer att förstå. Men på ett sätt är jag glad att det inte känns som att hon är borta, utan att hon fortfarande är där i Kokkola! Jag tror inte jag är redo att ta farväl..



Världens bästa! <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas att begravningen blir en vacker tillställning och att du orkar ta dig igenom dina dagar. Krya på dig!

2011-05-11 @ 23:35:35
URL: http://vintagestory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0