2011-05-07 @ 10:02:24
Alltid jag som lyckas tydligen! Igår kväll när Leo höll på o vara olydig o skulle börja klösa under en stol, så steg jag snabbt upp ur sängen o skulle gå o ta i honom o läxa upp honom, men jag hann inte ända fram för jag halkade på vatten som fanns på parketten så jag föll rakt bakåt o i någon höger fick jag sönder köksstolen och torkställningen!!

Jag förstår inte hur det gick till, men har lagomsnygga blåmärken
på armen, armbågen, baken och huvudvärk ännu idag. GREAT, dagens projekt blir att köpa ny torkställning.. SUCK!! Det var dessutom senast i påsk jag föll helt galet så T fick komma springande o lyfta upp mig, det fick han igår också. ;) Alltid varit den grasiösa typen, höhö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0