2011-05-30 @ 16:43:21
God eftermiddag! :)

Vitsi vad jag är slut, haha. Hade första dagen på sommarjobbet idag och vi hade ett litet möte på förmiddagen och sedan var vi på guidad tur i Vasa, o fasen vad jag blev åksjuk!! Länge sedan jag blivit så åksjuk! Försökte titta framåt, ut genom sidofnstret, andas djupa andetag, blundaoch sådant men inget hjälpte, tur var det bara ca 1,5 h. roligt var dett få börja jobba med Sara o Merja igen, vår trio är rätt oslagbar, hehe ;)



At work


Lunch @ Kantarellis


Finaste Sara


In the bus


guided tour

Kommentarer
Postat av: maria

buss suger om man inte sitter längst fram. iaf för mig nu. när jag gick i lågstadiet minns jag att jag satt längst bak med coola barnen xD

2011-05-30 @ 20:22:14
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0