2011-05-27 @ 15:35:27
Idag har jag haft rätt mycke, jag hinner aldrig gymma tydligen. Fast jag har tappat motivationen med träningen just nu om jag ska vara ärlig. Inget som drar mig dit och det märker man på kroppen, fr den är konstant trött!

Hur som helst ska jag och rida nu snart, ska hoppa.
Jennie kommer o håller hopplektion åt mig, jäiks! Får se om jag lever i morgon, jag är så otroligt dålig på hoppning, glömmer att rida efter o före hindrena.. där emellan också i och för sig! ;) Men Jennie lovade en riktigt basic hopplektion som inte skulle vara så lång så det blir nog bra. Hoppas de håller upp underitden!


Hanna o Ramell skuttar hinder glatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0