2011-05-10 @ 09:08:01
God morgon allihopa! Goda nyheter, ingen feber idag, bara högre temp än jag annars brukar ha! :)

Jag läste igenom lite vad jag skrivit de senaste månaderna
o märkte det varit tråkiga o negativa inlägg, så  nu ska vi ändra lite attityd här tycker jag! På med smilet och mer positivitet (heter det så?). Det är 14 grader där ute just nu, så jag funderade jag skulle äta frukost och sedan gå och sitta på gården och läsa min Cosmopolitan min söta mamma kom med igår. :)



Haha, nyvaken o butface, jag känner mig så otroligt snygg alltid då jag precis vaknat! Har ni också svullet runt ögonen när ni vaknat? Jag ar alltid det, därför kallar jag o T mitt ansikte för butface på morgonen, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jag tycker just om att du skriver som du känner, tråkigt att läsa bloggar som det bara är pos hela tiden. Det känns inte äkta.

2011-05-10 @ 10:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0