2011-03-09 @ 22:38:51
Nu ska jag snart blunda o börja sova, men måste först skriva några rader om kvällens 2 underbara hästar! Ramell gick mycket bättre än sist, han stannade bara 2 gånger idag och gick bättre framåt. så red bara 30 min o slutade när det gick bra.

Ami red jag barbacka idag, trodde hon skulle vara ett nervvrak när det blåste o stormade så väggarna bara knakade i manegen, men hon var lugn som en filbunke. Red som sagt barbacka o fick henne att jobba bättre i traven än jag får med sadel!! Kanske för jag skumpar mindre o sitter bättre utan sadel (jäkla stigbyglar som ställer till det för mig). Hon var en riktig 10 poängare och Ramell en 8+ idag! :)

Så nu var det skrivet, nu ska jag ta natten! ;)



Titta så fin bild
Sara tog på mig o Ramell idag! <3 Tycker så om den där bebisen!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

underbar bild, verkligen

2011-03-09 @ 23:47:46
URL: http://www.ettstyckevitt.ratata.fi
Postat av: Jessica

underbar bild, verkligen

2011-03-09 @ 23:48:45
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi
Postat av: Sara

Härlig bild! :)

2011-03-10 @ 17:32:23
URL: http://kalderbaata.blogg.se/
Postat av: Viveca



Vackra bilder 2:de på hästen och dig! :-)

Nu när det våras (var för något tag sedan 30- en morgon när jag rätt nyligen var i Korsholm,) är det skönt att uppleva naturen från hästryggen. Senast jag var ute och red blev jag nästan djupfryst.

Tar tillfället i akt och undrar här på den blogg, där utöver du själv, bloggförfattarinnan, många hästentusiaster kanske håller till, hur ni bedömer behovet av stallplatser vara i Korsholm/Korsholmstrakten? Hur tror ni ett avstånd på två mil från stan är? Hur bedömer ni intresset för att hyra stallplats är om ägarna själva ska komma och sköta om sina 4:benta hjärtan? Vad bedömer ni man gärna betalar? Tips om sådant ni tycker är viktigt eller önskar ingår där ni/om ni hyr stallplats.

Tror ni svenska fungerar väl som språk i kontakt med

kusägarna?

Hoppas bloggerskan :-) tycker det är ok det jag nu skriver:

Ni är välkomna att skriva respons till:[email protected]

2011-03-11 @ 13:53:41
Postat av: Anonym



Vackra bilder 2:de på hästen och dig! :-)

Nu när det våras (var för något tag sedan 30- en morgon när jag rätt nyligen var i Korsholm,) är det skönt att uppleva naturen från hästryggen. Senast jag var ute och red blev jag nästan djupfryst.

Tar tillfället i akt och undrar här på den blogg, där utöver du själv, bloggförfattarinnan, många hästentusiaster kanske håller till, hur ni bedömer behovet av stallplatser vara i Korsholm/Korsholmstrakten? Hur tror ni ett avstånd på två mil från stan är? Hur bedömer ni intresset för att hyra stallplats är om ägarna själva ska komma och sköta om sina 4:benta hjärtan? Vad bedömer ni man gärna betalar? Tips om sådant ni tycker är viktigt eller önskar ingår där ni/om ni hyr stallplats.

Tror ni svenska fungerar väl som språk i kontakt med

kusägarna?

Hoppas bloggerskan :-) tycker det är ok det jag nu skriver:

Ni är välkomna att skriva respons till:[email protected]

2011-03-11 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0