2011-03-10 @ 18:00:00
Medan jag är o rider (tidsinställt inlägg) så kommer detta inlägg upp. I förrgår blev jag nämligen skit förbannad på katten Leo. DÅ var han gratis och vem som helst skulle fått ta honom! Han hade nämligen sönder min systemkamera (trodde jag då)! Men som tur visade det sig "bara" vara objektivet, så nu har jag på agendan att köpa ett nytt "litet" objektiv. Tänkte mig ett nikon 35 mm/1.8. Min kamera är en Nikon D40.

Så min följd fråga är om ni vet någon bra sida man kan beställa hem som är rätt billig??




Kommentarer
Postat av: Sara

jag beställde mitt från www.cyberphoto.fi (nu vet jag int om det e punkt fi eller punkt com...) men hur som helst verkar dom vara superbra, ha beställt 2 gånger från dom och det ha kommi ganska snabbt, å så har jag fått lite godis med i paketet båda gångerna, haha ;)

2011-03-10 @ 19:43:37
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: satu

gå o kolla i min blogg! där finns bilder du ha tagi på mej. Kollade igenom dom ikväll, de var nog tider de :) o duktig fotograf var du redan då :)

2011-03-10 @ 23:39:10
URL: http://www.satu.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0