2011-03-24 @ 11:34:31
Alltså jäklar viken mjölksyra jag hade i benen idag på gymmet före jag ens hunnit börja! Magmusklerna o armmusklerna orkade jag nog helt ok, men benen var som spagetti, fick ta flera pauser för att orka och så har det ALDRIG varit förr! Så egentligen de enda positiva är att jag hade gått ner 1 kg i vikt. Så att äta mindre portioner än vanligt de dagar jag inte rör på mig så har tydligen effekt. :)

Nu ska jag laga ihop lite ris, maletkött, ägg o wook till någon röra. Sen blir det tyvärr att börja dammsuga innan jag pyser iväg till jobbet, torsdag är nämligen städardag i denna lägenhet, men förra veckan slarvade jag så vi städade på helgen istället. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mjölksyran i benen kan bero på att du äter för lite. Om man tränar regelbundet bör man äta regelbundet och tillräckligt stora portioner så att kroppen årkar träna. Enligt det du skriver här på bloggen så gör du väldigt mycket t.ex. rider, gymmar och springer så du borde nog inte minska mängden mat på dina portioner. Om det inte är så att du äter väldigt mycket annars. Men det har jag lite svårt att tro. Kroppen behöver massor med mat även de dagar du inte rör på dig. I stället för att minska portionerna kan man mera fundera över vad man lägger på tallriken. Och varför fokusera på vikten, gått ner 1 kg i vikt...hmm?? Helt onödigt att fokucera så mycket på vikten, det tror jag inte du behöver.

2011-03-24 @ 15:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0