2011-03-31 @ 14:24:07
Seriöst, vad var pointen med II-skedet?? Fick inte ut något av det, enda nya var filmerna vi kollade på eftesom jag övningskörde med pappa o inte bilskola. Visst det var asskoj att slira runt på halkbanan när man började våga använda gasen, men annars?? WHY?? Jo för att suga ut 326 f*cking euro ur en!

Där ett tag kollade vi bilder av bilar som hade krockats med under åren som gått,
och en av bilarna var en kille som dog för 2 år sedan, veckan efter Emilia. Jag kan inte påstå jag kände honom, men visste vem han var och hade en liten crush på honom när jag gick i högstadiet en period så jag o en kompis gick o kollade deras träningar 2 gånger typ? Hur som helst som visste jag vem han var o tyckte det var jobbigt att se hur bilen såg ut efter krocken, det fick ju en att tänka hur han såg ut efter den krocken.

Folk kanske just undrar varför hans död påverkad mig,
men allt som har med döden är känsligt för mig det gör mig väldigt känslosam o spec när jag vet vem personen är! Men tillbaka till II-skedet, helt otrolgit onödigt!!



Bilden från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0