2011-03-22 @ 15:31:16
Blev ändrad tid när jag skulle rida lektion idag. Men det gör inget, hade bara ingen som fotade eller filmade då jag red, men det tar vi nästa gång! :) Lektionen gick bra, red bara 35 min för Ramell började lyssna så bra så jag tyckte det räckte.

Vi fokuserade inte på formen alls utan att få honom lyhörd på skänkel o sits.
Så till sist flög han (nästan) fram bara av att jag öppnade höften, o skänklade jag lite så fick han super traven på. :) Är super nöjd med amöban, fast han var aningen kinkig emellanåt o sparkade bakut när han försökte slippa undan, men sen när han börja jobba slutade ju han med det. :) Härlig häst det där, o igår fick jag lov av Hanna att ta med honom på läger så jag känner mig så lyckligt lottad som fått börja hålla på med honom! :)



Hanna o superhästen igår. Ramell fick dessutom en helg egen kategori här på bloggen nu. :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Oj va rolit! :D iih ja sir fram emot träningslägre i sommar...

2011-03-23 @ 19:07:54
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Annu

Jo det var verkligen en härlig känsla att få fram honom med så lite! hittills har jag använt skänkel FÖR mycket känns det som! ;D



Janå, jag längtar så tills man får böarja anmäla sig (troligtvis nästa vecka)

2011-03-23 @ 20:24:45
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0