2011-03-08 @ 16:45:21
Tjohoo, efter nästan 2 veckors paus tar jag upp bloggandet igen. Orsaken till pausen är att jag kände jag blev beroende av att blogga, och jag har som princip att jag inte vill vara beroende av något, ex. tobak, alkohol, kaffe, blogga ;) Men tack vare pausen har jag insett jag inte varit beroende utan bara tyckt det varit roligt så nu e jag tillbaka. Att jag är beroende av FAcebook är en annan femma ;)

Hur som helst har det varit helt skönt dessa 2 veckor.
Har jobbat, gymmat, ridit, myst o sådant. Men nu e jag back on track igen. Gulliga kommentarer annars jag fått i inläget där jag menade jag skulle hålla paus. :) puss o kram på er!



Stallhunden Dana får stå för bilden på detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jee vad kul! :) jag gillar att läsa din blogg nämligen :P

2011-03-08 @ 18:17:37
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0