2011-03-29 @ 12:28:09
Lade upp annonser på hästarna igår på nätet o såg det redan varit flera som visat intresse. Hoppas de bara inte ryker allt för fort, inte i alla fall Ami, gillar ju henne :P Så om någon av er är intresserade så tveka inte, så många redan som tagit kontakt o visat intresse.

Hur som helst har jag kommit från jobbet. Snorigare än igår, men halsen är helt okej, så ska fara o rida Ramell nu, o efter det ska jag till Vörå o hjälpa till.

Ni som varit förkylda nu i vinter, hur länge var ni det eller hur länge har ni varit? Tänkte så jag vet hur länge jag ka dras med detta ;)



Ska ikväll slänga in de få foton jag tog från utekvällen i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0