2011-03-22 @ 08:37:23
Jag tänkte börja med att skriva att jag tycker det är super roligt när ni kommenterat hundinlägget här nedanför, för man kan aldrig ha tänkt för många gånger igenom att skaffa hund, det är mycket att tänka på! Så uppskattar att ni som kommenterat skrev era åsikter!! :)

Jag drömde såklart om att jag hade en rottweiler inatt
, o att jag gick på en lång skogspromenad med min rottweiler valp, mamma o deras två hundar Dixie o Elvis. Det var så härligt, den var så verklighetstrogen drömmen, mamma kommenterade hur jag skulle göra annorlunda när busungen till valp inte ville komma när jag kallade på henne, men löd sedan när jag gjorde som mamma sa. Jag tror den menade att jag ska ta en valp, det kommer att gå bra! :)



Sitter som bäst o kikar på olika rottweiler kennlar, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0