2011-06-06 @ 16:25:21
Trodde det skulle vara tyngre än det var, kanske för min kondis var ursel förra året? ;)! Gick o snöt mig nu som då  o fick andas genom munnen, men ananrs klarade jag mig fint under vandringen! :) 6,5 h tog det och nu är jag super trött!

Ni skulle bara veta vad till mygg det fanns!!
Fick ett bett i pannan så har en enorm böld där nu (har överkänslig hud), dessutom har jag 3 myggbett på knä så det har blivit svullet o tar sjukt när det böjs!! WHAT, av mygg!!






















Sista bilden är bevis å hur många jäkla mygg det var, denna bild e dessutomt agen då de va lite mindre mygg i farten!!



Kommentarer
Postat av: Sara

aj mitt finger ;) hehe. Det tar faktiskt ännu ont :( snyfft.

2011-06-06 @ 17:30:22
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blev förresten helt förvillad av dendär första bilden!!! Trodde det var din hud som va så röd av myggbett, haha ;) innan jag fatta att det var dina gummistövlar ;)

2011-06-06 @ 17:31:04
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0