2011-06-06 @ 19:35:35
Sorry nu, men jag avskyr H&M's nya online shopping sida!! Den bara laddar, o laddar.. Och vad är det där dressingroom för skit? Ta en catwalk istället så man ser bättre hur plagget sitter. Ska de ha ett dressingroom ska de ha modellerna i olika storlekar o inte bara size zero, jag menar alla är inte anorektiker eller modeller!

Jag är i alla fall inte lika pinnsmal som de modellerna H&M har i sitt dressingroom, så mig hjälper inte dressingroom-funktionen alls! MORR! Det var bättre förr, håller ni inte med???




Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med! Det "fastnar" jätteofta... och bara laddar och laddar...

2011-06-07 @ 15:08:08
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0