2011-06-13 @ 21:32:02
Trots regnet har det varit en toppen dag, jag har hunnit med mycket. Så jag känner mig så duktig o nöjd! :)

Ramell var värd miljoner idag och jag fick hålla tillbaka honom o göra 1000 halvhalter ;) Dessutom fick vi galopplyften i båda varven med det samma utan någe krångel. Gjorde mycket volter och försökte få honom att mjukna upp o böja djupt ner o sträcka ut halsen. Han blev så fin i slutet. Red ganska exakt 30 min i regn o blåst, både jag o ponnyn va nöjd med det och gick in.

Sen har jag hunnit handla mat, sortera kläder och myst med Thomas
som jag fått ha hemma igår kväll o idag kväll (kanske bästa biten på hela dagen). I morgon åker han tillbaka till T:fors, men 2 kvällar känns ändå bättre än inga alls!



Det känns som denna sommar kommer att bli en av dem bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0