2011-06-13 @ 10:50:51
God morgon! Vilket underbart väder vi har idag, not!!! Jag får bara konstatera att då det är soligt så har jag jobbturer och när det regnar så då är jag ledig, blir nog solarium för mig denna sommar, haha! :)

Men vädret ska inte stoppa mig,
jag ska o rida Ramell idag, men bara ett kort pass då han tävlade igår, så ska bara lösgöra honom lite. :)

Har annars inte fått min kamera ännu så kan inte dela med mig av möhippan
jag var på i lördags. Orsaken att jag inte nämnt den tidigare är ju som ni fattar för att inte the bride to be ska luska ut något. :)



Så jag lånade denna bild från Saras (the bride) blogg medan jag väntar på mina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0