2011-01-29 @ 17:44:52
Ligger nu i soffan o inväntar finfrämmande. T har varit så snäll o storstädat lägenheten medan jag varit borta, och gjorde mat (tortilla, mums) medan jag duschade bort svett och hästlukt.

Nu ligger jag som sagt i soffan o käkar lite godis innan Emma & Joel kommer med Cheescake o Charlie. Vi ska se hur det går med Charlie o Elvis Leo, i värsta fall får E traska hem med henne  (Charlie) igen. Men jag tror nog det ska gå bra, Leo kan försvara sig hehe ;D

Hoppas ni får en fin lördagkväll. Min blir lugn o perfekt eftersom jag ska jobba kl 7 i morgon *gäsp*.



Ps. jag har fått låna pappas kamera, så ska prova ta några bra foton med den ikväll så kan jag dela med mig imorn


Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du att ni får se hur det går med Charlie och Leo (inte Elvis), eller har ni massa djur på g ikväll? :D

2011-01-29 @ 18:50:10
Postat av: Annu

Haha, menar nog Charlie, är lite råddig!! ;)

2011-01-30 @ 05:23:03
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0