2011-01-19 @ 21:16:20
Efter en lång arbetsdag så skyndade jag mig hem o sen iväg till gymmet. Blev boxning (BodyCombat alltså) idag, såå jäkla kul! All irritation bara flög ur en när man började hitta takten i olika slagen. Vissa rörelser hängde jag inte alls med i, men de jag vågade ta i i började se helt bra ut tyckte jag. Nästa onsdag igen!

Men nu ska jag ta och gå o sova, är helt slut i kropp och huvud. Blir ändå relativt tidig väckning i morn så jag ska på möte, sen springa ärenden på stan, hinna äta, hinna kl. 16 till MySports i stenhaga o kolla springskor, tillbaka till stan för att vara klar att åka till vörå o rida kl 17:15. :D

Ja, god natt då ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0