2011-01-04 @ 21:22:58
Som sagt var Thomas och fotade tidigare idag, lärde honom snabbt lite om inställningar o han snappade snabbt upp det jag sa. För kolla va fin bild han tagit idag, lärde honom lite hur man förfinar bilden i PS också. Så hans bild laddades upp på Vasabladet.fi. :)





P.S.
Inläggen som kommit upp tidigare idag mellan 13-21 har varit tidsinställda, min käre mor var orolig att jag bloggat arbetstid, men så är inte fallet. Så nu vet alla det, jag hade ställt in dem så de skulle komma upp under dagen medan jag var i jobb. :)



Kommentarer
Postat av: natta

shit va snyggt!!! :) ja va alldeles för seg ja ida för att komma mig upp o kolla på solförmörkelsen, ajaj på mig :D

2011-01-04 @ 22:15:37
Postat av: Sara

Bilden va på första sidan i VBL, ifall du int ha sitt :)!

2011-01-05 @ 12:30:22
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0