2011-01-24 @ 18:12:09
Nästan all träning jag hållit på med de senaste 2 veckorna har jag gillat och sett fram emot. Men nu efter löpskolan har jag så ont i mina smalben så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det gjorde inte särskilt ont när jag sprang, men genast jag stannade och bara gick tog det så ont och bara ilade, tar t.o.m. ont när man trycker på sidan av smalbenet!!
Sen där till fick jag helt super ont i min vänstra höft, kan inte placera vänstra benet snett mot höger för då ilar det till i hela benet med start från höften..
Så jag vet inte när jag ska få mer smak för det här springase.. Motivationen är ju inte på topp när man får så här ont av att springa.. GAAH! Tänk om det inte blir bättre till i morgon då jag har 2 gympass (ett lugnare o ett mer pulshöjare)

Kommentarer
Postat av: Sandraa

har varit med om detdär många gånger o de har nog alltid gått om tills nästa dag! :) brukar bero på att man inte värmt upp riktigt ordentligt och att benen är ovana vid att springa. tänj länge och ordentligt så går de nog om! i värsta fall hjälper burana ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0