2011-01-15 @ 12:53:21

Idag fyller jag




Började dagen med att bli uppsjungen av T, sen på jobbet sjöng både personal och boende till mig. Så det har varit roligt. Första födelsedagen jag inte blir uppsjungen av mina föräldrar, men nog känns det som min födelsedag i alla fall nu när så många sjungit för mig och alla fina textmeddelanden jag fått. Speciellt var det roligt att gå till jobbet när Ansus meddelande kom först! <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för firandet. :) Blir knappast flera inlägg ikväll, men i morgon kommer många bilder! LOVAR! :)

Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! :)

2011-01-15 @ 17:12:33
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0