2011-01-12 @ 09:09:42
Shit, det är bara 3 dagar kvar tills jag fyller, det känns ingenstans. Vet inte ens om jag orkar fira mig längre.. Well, well, i morse försov jag mig. Hade bokat tid till gymmet till kl. 8:00, och jag vaknade 07:50. Fick ringa o säga jag försovit mig och packa snabbt väskan o rusa iväg. Som tur vad det väldigt lugnt så det gjorde inte något att jag var sen. Men fy så pinsamt det var, tycker inte om att vara sen (fast jag ofta är det)!



Prövade kameran på min nya telefon som jag fick igår (den är min systers gamla). Tror jag msåte putsa linsen??


Det var sååå skönt att träna igen efter 3 veckors paus då jag varit sjuk. Trodde jag skulle ha gått upp i vikt, men vågen visade till och med några gram mindre idag, men det beror nog på att jag inte hann äta frukost (åt frukosten efter träningen).


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gym går du på? :)

2011-01-12 @ 20:55:22
Postat av: Annu

Jag tränat på LadySlim (bilden), LadyLine/Sportsgym. De 2 sist nämnda har jag bara 1 månads kort till, sen blir det endast Lady Slim igen

2011-01-13 @ 12:44:00
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0