2011-04-19 @ 17:05:22
Alltså ni kommer inte att tro detta, men jag har hoppat hinder med Ramell idag! JAG som är så hopprädd. Men det gick bra, vi började fint med att vägra 3 gånger innan vi kom oss över första hindret, men då vägrade vi inte mer heller. :)

Alltså man skrattar ju bara när man ser fotonen Hanna tog från då vi hoppade,
jag är inte med, eller så har jag aplånga tyglar och vet inte vart jag ska vara riktit på hästryggen haha.. Men vi kom oss över hindren o svettiga blev både Ramell o jag. Vi red i 1,5 h men trodde de va ungefär  40 min, det var super skoj. Men som sagt det syns att jag är dressyrryttare, för efter hindret flänger jag hit o dit o glömmer att styra för jag är så glad jag bara kommit över, haha.

Här kommer några bilder Hanna tog idag.
:) Oturligt nog hade inställningarna hamnat på P (som hade inomhus inställningar) o inte Auto, så de är inte bästa kvaliten. Btw, ni får inte skratta åt mig ;)
















Roligt var det, o svettig blev både jag o Ramell. Roligt att han är så snäll att hoppa  fast jag hade noll koll på vad jag gjorde emellanåt, haha. Kanske jag börjar våga hoppa igen? :)

Kommentarer
Postat av: Ann

super fina bilder!

2011-04-19 @ 21:30:17
Postat av: Jessica

klart du vågar!!

2011-04-20 @ 13:09:09
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0