2011-04-11 @ 10:29:58
Nu sticker jag ivät o tränar till Lady Slim. Ska bli skönt efter så långt uppbehåll, men tror jag ska hoppa över mätningen nästa gång, ser ingen point med den eftersom jag varit sjuk, tar efter nästa 5 ggr. :)

Men som sag nu ska jag rusa iväg, "hopp på peedi o rok iväg" ;) hehe. Kom på jag ska boka in gym med Emma också nu när jag kan börja träna, ser fram emot Combat, saknat det som tusan! Antar ajg tar det på söndag eftersom det är styrelsemöte nu på onsdag.

Men ja, nu sticker jag iväg o tränar bort det jag lagt på mig när jag varit soffpotatis o tyckt synd om mig själv, haha.

Adiós!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt med lite träning :)

var gärna med i min "dagens blogg" tävling som jag har startat på min blogg nu :)

2011-04-11 @ 10:50:54
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0