2011-04-21 @ 16:55:29
Alltså jag vet inte hur jag ska hinna med allt, har som bäst en liten matpaus, annars skulle jag inte hinna skriva det här ;) Jag håller på som bäst att diska undan det enorma diskberget samtidigt som jag vaktar muffinsarna jag bakat inför Ruka (yepp ni läste rätt, JAG har bakat, måste dra mitt strå till stacken också).

Sen när de är ur ugnen (om 35 min) måste jag rusa iväg o föra Leo till katthotellet,
och sedan hem snabbt o packa inför Ruka, o sen är det natten. Jo o så måste jag hinna räkna löner o km ersättningar också!! :S



Har inte orkar sminka mig än idag så ville inte komma nära webcamen idag, haha ;)


Fick receptet av en jobbakompis, så får se om de är lika goda som hennes.. Fingers crossed!


När alla muffins är ur ugnen har jag bakat 38 st. Erkänner jag är rätt stolt över mig själv att jag tvingade mig att baka. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0