2011-04-27 @ 11:37:12
Kollade precis på Ana Gina Show där Magnus Bertnér var med, och jag blev så arg på en av hans kommentarer. Jag kunde inte tyda om han var sarkastisk eller allvarlig. Han kommenterade att man blir lärd att man ska hitta någon man ska leva med resten av livet, och att det är inte lätt att göra nu när man lever lite längre än till 35 som man gjorde förr i världen.

Vad fan, det var det dummaste jag hört. Tycker det istället blivit hysteri med att hitta någon att sällskapa med före man är 23, klart om man stressar med att hitta någon orkar man inte leva med den och dess brister. Man ska hitta någon man tål bristerna på och kan leva med dem, ingen är ju fel fri.. Klart om det är misshandel o sådant i ett förhållande förstr jag skillsmässa tas ut, men känner i alla fall att i många fall så handlar det om idag kriser o att man inte kan reda ut saker o ting..

Nåjaa, nu ska jag börja pallra iväg till jobbet. :)



Kommentarer
Postat av: natta

magnus bertner e nog sarkastisk. de e ju lite hans grej

2011-04-28 @ 17:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0