2010-09-09 @ 22:05:01
Är hemma igen och är super trött. Ska skriva en engelska uppsats först innan jag går och sover, sen blir det nog zzz. Sorry för super dålig uppdatering nu, och framför allt tråkig. Men jag är i skolan på dagarna, sen rusar jag hem för att fara iväg på något annat.

I morgon kommer älsklingen min hem. Denna vecka har gått ganska smärtfritt ändå, snabbt har den gått i alla fall. I morgon kväll ska vi till Maxmo, det kommer att bjudas på mat, dryck, lekar, tävlingar, och roligt sällskap. Det är för oss som hjälp till på något sätt med att fixa Maxmodansen så bra som den blev. Jag serverade 2 timmar för de som inte minns. Träffade på Nadja igår och hörde för hur mycket sprit det inhandlats, så det lär väl nog bli bra, haha!


Där var ngr foton från Maxmodansen, el dansin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0