2010-09-27 @ 13:46:56
Sitter och funderar på utbyte till olika skolor, jag skulle helt super mycket vilja fara till Thailand på utbyte. Var där för 4 år sedan under julen, det är så fint land och jag gillade verkligen stället. Att man dessutom far i en grupp gör att jag vill just dit, att man blir en liten familj, för jag vill inte åka ensam o plugga till något helt annan ställe när jag ännu inte vet om den här skolan är riktigt min grej?

Det som tar emot är att det känns som jag apar efter min syster, hon gick i samma skola som mig, och var på utbyte till Thailand. Jag vill gå min egen väg o inte "apa" efter vad mina systrar gjort. Men Thailand 3 månader lockar så in i *piiiip*. Måste nog fundera vidare på det..

Nu ska jag ta och fortsätta räkna matte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0