2010-09-06 @ 12:34:51
Nåjaa, jag tog inte så många bilder sist och slutligen. Tog heller inte foto på allt jag köpte, men det jag och T köpte var bl.a. 24 boxen, the simpson boxen, tabletter till bordet, ridbyxor, ridvantar, tavelkrokar, klädhängare, wc fresch, t-pajta + tröja till Thomas, skithus till Leo, kattsand, kattkoppel (i babystorlek denna gång) och lite till. Så denna gång blev det verkligen inhandlat.



Tog en kaffepaus innan shoppingen drog igång. :D



Johan



Påvägen hem skulle Lena o Johan tydligen köra en annan väg än "Astrid" ville, så det blev att åka tillbaka till 1990-talet och använda karta igen :D



Thomas kom med i alla fall (skönt) så behövde inte bära på allt själv! :)


Känner mig som en lite elak matte, men orkade inte ta en ny bild. Så här är Leo in action i sitt nya skithus ;)


Tabletterna till bordet, enda bilderna jag tog på vad vi shoppat. :) Laddade ju tidigare upp bilder på Leos säle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0