2010-09-29 @ 16:57:25
Har precis kommit ur duschen och ska klä på mig, sen är det bara att invänta flickorna.

Är så jäkla hungrig efter ridningen, Eila var i övrigt super lyhörd, men galoppen går fortfarande trögt i lyften, o de som var så snabba i våras? Trög som vanligt var hon, ja, hon tog nog skritt, trav o galopp när jag bad om det utan att kicka idag, men det fanns som ingen power i travstegen över huvudtaget, och inte kan man banka på hela tiden, och jag vägrar rida med spö på henne, men det har såklart gått mot det bättre hållet, så vetja om någon månad e de powerbrudarna som är paret. ;)

Nu ska jag gå och klä på mig o ta värkmedicin mot mensvärken. Laddar säkert upp bilder från tacokvällen innan jag går och sover. :)


Jag och Eila för någon vecka sedan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0