2010-09-09 @ 02:47:55
Alltså ja gmåste säga det att jag har så otroligt kiva klass!! Vi har varit på förfest till Markus och lärt känna varandra bättre, sen for vi till ollis och alla höll mer eller mindre ihop. Både före o efter krogen käkade vi vårrullar på torget, eller vållullaj som vi sa, haha (inside joke). Jag hade helt super kul till först, sen blev jag lite trött i slutet och de droppa av folk hela tiden så blev lite trist, men i vårrullekön och vid borden var feelisen på topp igen!

Tack alla goa tradenomer på klassen, de va skoj ikväll!! :D

Sen bugar jag på K för att han höll sitt avtal att ha på lösnageln, du ska få din shott senare av mig som belöning :) Har tyvärr glömt kameran hemma så inga bilder denna gång :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0