2010-09-27 @ 21:14:27
Nu e hemma på rikigt (lägenheten) och har precis avslutat 1h skypande med Thomas (saknar honom MASSOR). Före jag drog tillbaka hit till lägenheten, så var jag och red Eila för Lena Lahti.

På lektionen så övade vi övergångar för att väcka tröga Eila, + att slänga in o ut med baken på en volt, + att rida fram OCH att rida sluta. Jag har aldrig ridit en sluta, eller haft en aning om hur man ska göra för att rida en, men nu fick jag prova på, det var så roligt!! Jag vet jag inte kan öppna o skänkelvikning perfekt, men har lallat och på med dem i över 5 år nu så känns kul att få något helt nytt, det sporrar en att orka lalla och på med de gamla sakerna. :)

Jag älskar den där hästen Eila. Fick höra att vi gått framåt av Lena L de senaste lektionerna, och att mina tår är mera framåt (förutom i galoppen), sådant är ju roligt att höra. :)

Nu ska jag rota bland alla ingredienser i skåpet (tomt skåp och kylskåp) o se om jag kan komma på ngt att äta..




Gah, känner mig fortfarande nykär i den där knäppjöken <3 Han får mig att må så bra


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att höra! :)

2010-09-29 @ 00:11:37
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0