2010-09-27 @ 12:01:41
Här kommer de bilder man kan lägga upp på en blogg från igår ;) haha



Dixie hade sådant "hepoli", hon hade inte ens tid att stå stilla för att få halsbandet på


Promenix


enda bilden jag fick ladda upp på T från dagens alla 100 foton, haha


ser nu när jag laddar upp bilderna att min lins är super skitin, massa svarta prickar överallt på bilderna


Innan visiten till svärföräldrarna körde vi till ett träsk var T fiskat o lekt vid när han var liten. Kakkisträsket
, eller något liknande hette det? Rättar Kakkolamppin hette det, haha.


skogen var som en trollskog <3


Jag trivs bra på landet och tycker det är fint där, men skulle nog inte vilja bo där. Passligt att kunna åka ut till det lugna!!


Sen när vi väl körde hem var det en superfin solnedgång









Kommentarer
Postat av: Malin

JAG däremot VILL bo ute på landet ;D inte just nu kanske när jag inte har bil och ska studera, men SEN... jag trivs inte inne i stan :/

2010-09-27 @ 16:42:54
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Sara

kakkolamppin hejtär e :)

2010-09-27 @ 18:20:27
URL: http://ssara.peppar.fi
Postat av: Annu

Malin - jo alltså inte vill jag bo i stan längre än då jag studerar, men i förorten, då får man både staden o "landet", och kan åka ut till "lande-lande" o in till "staden-staden" :)



Sara- SÅ hette det :)

2010-09-27 @ 22:31:02
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0