2010-09-20 @ 22:57:10
AJ!! Så säger jag bara, har super ont i mina smalben efter dagens ridlektion. Idag på lektionen så jobbade vi mycket med mina utåtpekande fötter och min klämmande skänkel. Red för Lena Lahti idag, hade henne att komma ut till Helsingby o träna mig o Eila. När det kom till Eila jobbade vi på med att få henne att söka sig ner och i en bra takt.

Jag måst bara säga det, att det känns jäkligt skönt att ha hittat en "ny" Pauliina. Pauliina är bästa tränaren jag tränat för, men Lena Lahti är inte alls långt ifrån. Självklart har jag ridit för många bra instruktörer, men jag vill ha en tränare som är på mig hela tiden och ger mig saker att jobba på, nu har jag det igen.

Jag gjorde ju nog en hel del fel, och saker ska ännu jobbas på, men hade ändå en otrolig bra feelis efter lektionen när jag såg hur nöjd Eila var, och jag själv av att ha fått henne att jobba sådär bra med endast mig, inga spön eller sporrar med i leken idag inte!

På våren 2011 kommer jag och Eila göra vår tävlingsdebut, det kan ni vara så säkra på! :)




Essi var som vanlgt med till stallet och höll koll på hästarna, haha


Jag och underbaraste hästkräket i världen!! :)


Lena L hjälper mig att få mitt ben i rätt ställning, så tårna pekar framåt och inte åt sidan. :) Övning ger färdighet


Är så jäkla nödj med lektionen, känner att jag fick massor ut av den! :)


I den här formen har alltid Eila galopperat med mig..


Så när hon började söka sig aningen ner åt idag så blev jag helt SALIG! :D



Lena Snellman (måste väl börja skriva efternamn för att veta i framtiden vem jag skrivit om, haha) tog foton, eftersom hon inte kan med systemkamera så är kvaliteten inte den bästa, men tack iaf för att du fotade!! :)


Update:

Händerna är medvetet så där lågt ner på vissa bilder, skulle hjälpa Eila att söka sig ner. :)

Kommentarer
Postat av: Lena S

vassegoo...haha..jaa usch så dåli vissa blev, men du had för lite zooom å ;)

2010-09-21 @ 12:41:53
Postat av: Annu

Med rätt inställningar så behövs inte bra zoom, man kan beskära bilden sen på datorn, men hur skulle du kunna veta hur man ställer inställningarna när du inte har systemis själv :)

2010-09-21 @ 12:44:02
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0