2010-09-05 @ 10:58:16
God morgon!

Igår hade jag dålig uppdatering, hade lixom varken lust eller tid att blogga. Så idag kommer en bildbomb nu som då med bilder från helgen. :)

Vaknade idag kring 8 och kände mig spyfärdig, men spydde aldrig så gick o sova igen, men så vaknade jag 20 min senare av samma känsla så gick på wc igen, men inget hände. Så där höll det på i över 1 h, så jag staplade kuddar bakom mig o sov sittande. Nu har jag bara lite magknip så vet inte alls vad det betyder??

Vi ska idag istället till Maxmo o hälsa på Thomas föräldrar, så vi får se om magknipen är borta till det??




Leo när han prövar sin nyinköpta säle (från Tuuri) får stå för bildern i detta inlägg. Är han inte bara för söt min frass <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0