2010-09-28 @ 13:42:21
Har precis kommit hem från skolan och har slängt i mig en youghurt. Ska börja städa o dammsuga lite i lägenheten, sen ska jag fixa mat till mig (bara ätit frukost idag ännu). På kvällen kommer pappa hit och ska hjälpa mig med bokföring, så det kommer bli en rätt tråkig dag idag.

Jag tror att Leo saknar Dixie, för han har jamat ganska mycket seda jag kom hem för 15 min sedan. :o Att det dessutom var första o sista gången han var där vill jag inte ens berätta för honom så han blir ledsen. Jo, vi vägde Leo igår, han väger 1,9 kg. :D Stora grabben!

Nu ska jag springa på wc, sen börja städa.. Eller finns det någon frivillig att görad detta?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0