2010-09-23 @ 14:25:30

Jag lever!!


Jag måste faktiskt säga jag är jäkligt stolt över mig själv, ja, jag är super seg idag, men jag har ingen krapula. Jag kom hem "tidigt" igår och jag var på bokföringen idag i skolan, fanns många som inte var det för de had så hemsk krapula!

Sen har jag också äntligen hämtat min cykel. Så nu kan jag sova 2 min längre på mornarna för jag har cykeln som tar mig till skolan! :)

Ska packa ihop kläder, smink, rengöringkrämer, borstar, kattmat, kattsand, rakhyvlar osv. för jag ska nämligen bo i smedsby inatt-söndag. Jag har nämligen lovat mamma och pappa att jag ska vara valpvakt när de är till Edingburg med sina vänner. Så det kommer att vara jag, Leo och Dixie. Hoppas de två sistnämnda kommer överens, återstår att se ikväll. :)


My fab peed


Bilderna från gårdagen kommer upp ikväll. E rätt så busy nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

var bor du och thomas ?

2010-09-23 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0