2010-09-22 @ 08:17:42
God morgon!

Nu har jag varit vaken 30 min. Har duschat, rakat benen, smort in mig och nu sitter ja med ett sort lass yougurh (stavning?). Ska småning om börja klä på mig o fixa mig klar till skolan, funderade att jag skulle fixa volym i håret färdigt nu på morgonen? Vi får se vad klockan hinner bli.

Idag är det Wasa By Night och vi är ett gäng från skolan som är på väg ut. Vår tutortimme blev inhiberad så jag har bara skol från 10-11:30 idag, sen är det fritt fram att börja samla stämplar.



Kommentarer
Postat av: Emma

Yoghurt :D

2010-09-22 @ 11:44:44
Postat av: Janina - mamma till Nicolina

Sv: Tack så mycket! :)

Jag tycker att Lindex och Kappahl har jättesöta baby kläder, speciellt för de riktigt nyfödda :) De två affärerna är nog mina favoriter när det gäller barnkläder.

Annars så har H&M också jätte söta kläder, dessutom är de billigare där än på Lindex och Kappahl :)

2010-09-22 @ 16:53:46
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0