2010-09-17 @ 09:01:41
Har precis fått första pausen i bokföring, så tänkte skriva ngr rader. :) Fattar LITE mera idag så känns faktiskt helt okej, vi ska ändå ha en bokföringsdate med tjejerna på måndag. Ikväll ska jag och Thomas hämta sushi från Saluhallen, mums, det är nog bara så otroligt gott sushi!!!

Konstaterade annars att det kommer att bli en riktig hästhelg, idag ska jag rida Eila efter skolan så hon inte är knäpp i morgon, i morgon är det kurs som tar hela dagen när vi ska lasta Eila 2 ggr och talkomata på kvällen i stallet, och på söndag är det Familjensdag på Rasmusbacken, och då ska jag sitta i INFO'n mellan 12-15. Så har lite dåligt samvete när jag inte hinner se Thomas så mycket, men han ska väl komma o hjälpa att lasta Eila i morn och mata på kvällen i morgon..

Nu ska jag fortsätta med bokföring. :D Hörs senare!!




Leo var helt super mysig i morse, han bruakr annars springa o anfalla ens ben, men han var hur gosig som helst i morse!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0