2010-10-26 @ 19:44:12
Alltså jag mår pyton, känner mig spyfärdig. Det beror inte på att jag inte har ätit för det har jag, och borde inte bero på att jag ätit för inget är gammalt som jag ätit?

Mådde aningen illa i stallet redan, men tänkte det går om, att jag var säkert hungrig. Men nu mår jag för jävligt, vill bara gå o spy men det kommer inget!! ÅNGEST!

Var o red Eila idag, hon e nog alltid så glad då man kommer, vill så gosa o vara nära. Mycket lydigare har hon blivit också, så det är roligt att se när man jobbat mycket med henne att det är påväg åt rätt håll. Vi travade liiite på ridplanen, men då hon inte har vinterskor o de va is på vissaställen så blev det mest skritt och bara kanske 20-30 min på plan. Efter det gick vi längs vägen och där travade jag och Eila iväg från Cessi, Linda o Marijkje efter att hon fått några snöbollar i arslet, haha. Var så skönt att trava lungt en bra bit o sen vända tillbaka o trava samma bit. Tycker nog om den där hästen!

Nu ska jag fortsätta med Engelskan. MOJ!



Kommentarer
Postat av: anonym

e du säker att de int finns en liten typ i magen?

2010-10-26 @ 23:41:43
Postat av: Annu

haha jodå det är jag 110% säker på, haha! ;)

2010-10-27 @ 12:30:20
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0