2010-10-03 @ 19:37:59
Här kommer bilderna från då Thomas rider. Han var faktiskt super duktig, jag menar han har aldrig ridit förut och får ett djur på 400kg att lyda honom (nästan) med det samma! Jag är en stolt flickvän eftersom jag vet att ridning inte är någon lätt sport! :)




I början var det lite "krama dig fast i sadeln allt vad det går med benen" men blev mycket bättre mot slutet!


Han fick Eila att lyda honom riktigt bra! Halterna gick över förväntan


I ca 30 min red T, sen gick vi in och tog hand om Eila.


Mina 2 favoriter


Eila var exemplarisk nybörjarhäst igår, ingen rodeoshow bjöd hon på, haha


Nej, Thomas kommer knappast att börja rida, men det är så roligt när han visar intresse i min hobby, min passion ridning. Så nu har han provat på, får se om han vågar sig ut några flera gånger. :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Herregud, han har ju nästan drömhållning på andra bilden, fusk

2010-10-03 @ 22:36:05
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi
Postat av: anso

va gullit då an har din jacko å halsduk :P

2010-10-04 @ 10:32:55
Postat av: Annu

Ansu - jo men han had inga egna "hästvänliga"kläder då han sku or ida så jag sa han fick låna av mig. Det var ju nog ganska så tight med det gick! :D

2010-10-04 @ 12:11:31
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0