2010-10-04 @ 23:11:04
Har krypit ner under täcket nu o ska kika Americas next top model season 15 avsnitt 2. Skulle borde sova, men tror jag hostat upp ena lungan, för det tar så ont. Har finrexin (vattnet alltså) på värmning, sen ska jag dricka det så jag blir bättre.

Blir nog att ringa mamma i morgon och fråga henne som är sjuksköterska vad jag ska göra när symbikort-inhilatorn inte ger någon effekt.

Vet annars någon kattmännsika någon bra kattsand? Jag har provat olika men inte hittat någon bra, den jag har nu är helt ursel, men är inte så konstikt när det är pirkka eller vad det nu är. ;)

Nu ska jag som sagt kika ANTM, så vi hörs i morgon!






Kommentarer
Postat av: Christina

Åtminstone vi använder pellets åt våra katter, tycker det fungerar ganska bra. :)

2010-10-05 @ 08:31:44
URL: http://christina.ratata.fi
Postat av: Anna

SuperCarino i orange påse från Musti&Mirri är den både jag och katterna gillar bäst. Den dammar väldigt lite och stinker inte parfym.

2010-10-05 @ 14:43:03
Postat av: joa

euroshopper e helt bra tycker ja... ha testa många dyra, typ kristallsand å sen nå olika snuskit dyra pellets men de håller int bort lukten lika bra som e.s

2010-10-05 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0