2010-10-19 @ 20:02:26
Idag på gymmet hade jag mera repetitioner att göra 2x15. För mig som verkligen har startat från noll igen då jag varit sjuk så har den lugna takten passat mig fint, och att det ökat efter varje gymbesök. Idag svettades jag dock som en gris, jestas!! Hade värsta LP skivorna av svett under armarna ryggen var dyblöt och magen lika så. För att inte tala om ansiktet, fick nästan ha handuken virrat runt ansiktet för att svetten inte skulle rinna obehaglit ner längs ryggen o mellan brösten ;D Jag gillar inte så värst mycket att svettas hehe..



Som vanligt toppen bildkvalitet. På första bilden är jag fortfarande pigg o TORR före passet. Bilden nedan är jag slut o svettig ;D Kände mig som en karl när jag såg mig i spegeln o såg hur färdig jag såg ut, haha! Stackars mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0