2010-10-21 @ 13:20:44
Fy fasen så fattig man är då! Vet inte hur jag ska ha råd att köpa julklappar, födelsedagspresenter osv!! Har precis betalat räkningar, och det är inte mycket pengar kvar på kontot, snart flyttar jag hem igen ;)

Nu ska jag fortsätta städa lägenheten, stortstädning idag som gäller när vi får gäster på lördag! Har som bäst en tvättmaskin på G i tvättstugan, så ska om 30 min hämta den.

SEN ska jag belöna mig med att fara till Eila, Sara skulle komma med och fota, och sen drar vi 2 iväg på ridlektion till Vörå. :) Hörs sent ikväll igen med bilder!



Jag skulle inte ropat (skrivit) ut igår att jag är frisk, har hostat så in i h*lvete idag :(



Kommentarer
Postat av: maria

välkommen till vuxenlivet = räkningar :D

2010-10-21 @ 13:59:04
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0